2012. június 21., csütörtök

Elmaradásaim!

Talán a legnagyobb munkám volt az utóbbi időben de ha nem is a legnagyobb a legaprólékosabb.
A rengeted cicát mire kiszabogattam,feltűztem,felapplikáltam,és végül arcot hímeztem nekik...
Hát bevallom őszintén a végére már untam.
A megrendelő kérése volt a minta is és a szín világ is.
Egy kis csöppségnek készült,aki még az anyuci hasában tölti ezeket a meleg napokat,bár már nem sokáig!:)
Rácsvédő,takaró és kis párna-



Készítettem egy kis meglepetést mellé.


Aztán megkerestek az általános iskolából is,ballagásra batyút kértek.
Semmi elképzelés nem volt,én ilyet csináltam.Nagyon sokat kellett,összesen 4 darabot!:)

És a húgom is kért egy batyut,ő mondjuk nagyot,neszesszernek:

Ma készült a Lettinek egy Tilda baba is.Az első babám,de nem az utolsó.Régóta szerettem volna már csinálni egyet,de eddig nem szántam rá magam.
A hajával rengeteget szenvedtem,és nem is lett valami tökéletes,de majd a következő!



A szárnyát friss levendulával töltöttem,isteni illata van!
És persze lila ruhával,hiszen a Violett lila mániás.És virággal a hajában,mert lánykám virág mániás is.Ezért nem is panaszkodom,hiszen aki a virágot szereti....

Hát ennyi!!Legalábbis pillanatnyilag.Pihenés nincsen,jövök majd még!:)
Köszönöm hogy benéztél!!

2 megjegyzés: