2012. június 25., hétfő

:::

A hétvégén elkészült az ágytakaróhoz a kettő darab elég szép nagy méretű párna is,mutatom őket!Már csak az ágytakarót kell körbe szegni,és utazhat is a megrendelővel úticélja felé.


Ma szabadságon vagyok,így délelőttöm is alkotással telt.
Régóta rágta már a fülemet egy kis hölgyike táskáért,hát ma megcsináltam neki.
A mintát Fánitól loptam el,nekem nagyon tetszenek a táskái,most csináltam egy hasonlót.Nekem is fáj a szívem egy ilyen fazonú táskáért,de most más milyet csinálok magamnak.Aztán majd ilyet.:)Ráadásul Violett is szeretne ilyet,neki még lehet hogy délután csinálok gyorsan egyet.
Ime a táska:
Szerintem kis aranyos lett,bár egy picit lehetne szélesebb.Na de majd a következő!
Ha esetleg nem tetszik a szomszéd asszonynak nekem tökéletes lesz!

További szép napot,köszönöm hogy benéztél!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése