2011. december 7., szerda

Jó kis nap

Ma elég termeléses napom volt,és most egy kicsit önző is voltam.Minden megrendelést félre raktam,és csak magamnak dolgoztam.Illetve majd nem.
Tegnap este még sógornőmtől kaptam egy felkérést,és azt is csináltam ma.Unokaöcsi az osztályfőnököt húzta karácsonyi ajándékozásba,és hát nagyon fogalmunk se volt hogy mit is adjon neki.
Aztán megbeszéltük,hogy mivel kis gyermekes apukáról van szó,legyen családi ajándék.Innen már jött az ötlet,hogy csinálok neki egy füzért,amit Évinél is láttam.
Már megvarrtam mindent,csak össze kell raknom.Ezzel bajban vagyok,mert nincsen semmi ilyen gyöngyöm hozzá,de majd lesz valami.Eddig tehát így nézz ki össze gombostűzve. 

Aztán a többi mai művem,nem teljes készen,de most már fáradt vagyok.Tegnap is éjfél volt mire ágyba kerültem.
Van itt Tilda nyuszi,maci,madár,csizma,fenyőfa,csiga.És még nincsen vége a sornak.Úgy szerettem így nézni őket,így igazán látványos.Bár csak minden napot így zárhatnék.
És elköszönésként egy kis akt kép.Imádom!

Köszönöm hogy benéztél,gyere máskor is.

3 megjegyzés:

  1. Az a szivecskés füzér nagyon szép!!

    VálaszTörlés
  2. Hűha, nagyon-nagyon termékeny vagy!
    Egyik dolgod szebb mint a másik! A kislányod nagyon édes!

    VálaszTörlés