2011. december 16., péntek

Kicsi lányom...

3 éves lett!
Hihetetlen,hiszen most született.Soha nem hittem amikor mondták,hogy majd csak úgy repül vele az idő!
És tényleg!
Koraszülött volt a drága,de ezt ma már senki meg nem mondaná!
Ilyen volt...
            és ilyen lett!A kérve kért ajándékkal,igaz a Jézuskától várta,de hát mi nem tudtunk addig várni.

                A tortája.
Valami érdekesség folytán félt tőle.Nem tudom mit rontottam el nála,de rettentően beszari.
És a babát még az után sem volt hajlandó elfogadni,amikor már kiszedtük a tortából.
A torta amúgy a húgom alkotása,ő cukrász.

              És még egy ajándék tőlünk,egy vasút szett.Na,ennek is nagy sikere lett.
A többi ajándékot nem tudtam már lefényképezni,meghal a gépem.
Jó lenne nekem azt hozna a Jézuska,de nem merem senkinek mondani.

Azért dolgoztam is tegnap,elvégre a nyakamon a karácsony.Egy terítő és két párna volt a rendelés,maradék anyagokból kellett összehoznom.Kicsit húzos volt,kicsit feladta a leckét,de azért sikerült.
És a jó hír,hogy már csak két párnát kell csinálnom karácsonyig megrendelésre,és utána már csak az én ajándékaim vannak vissza.Hála azért félig-meddig azok is készen vannak.

Nos mára ennyi!
Köszönöm hogy benéztél.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése