2011. november 15., kedd

Varrok ám..

Már régen írtam,hogy elkészült volna valami,hát kérem ez azért van mert nem készült el semmi.
Minden félbe van.
Közben építkezünk is,és egyszerűen nem haladok semmivel.

Na de azért a félkész dolgok is valamik.

Készül egy osztálynyi míder és boleró.
Tegnap voltak a csajok próbálni,és most egy kicsit gondba vagyok.Nem azért mert annyira nem lettek jók,hanem más oka van. A boleró tökéletes lett mindenkinek,azt már csak be kell fejezni.
Viszont a míder,mivel taft anyagból készül,semmit nem nyúlik.És alig tudják felvenni a lányok.Ráadásul ha most méretre is varrom,már egyáltalán nem tudják felvenni.Ezért ma gyorsan el kell mennem cipzárt venni,hogy a míder teljes hosszában nyitható legyen.Már csak az a kérdés hogy kapok e ilyen hosszú rejtett cipzárt!
Na akkor egy-két kép.

Annyira szeretnék egy állítható méretű próbababát,hogy nem keljen az alanyokra várni próbálni.

A másik félkész dolgom egy kis lány vadállatos takarója.
Szabad kezet adott az apuka,csak annyi volt a kérés hogy állatos legyen.
 Pár kép erről is:



Szerencsétlen állatok közül még egy sincsen készen.
Ehhez vettem a múltkori utam során illanó filcet,hogy megtudjam szépen rajzolni az arcukat.És hát még így nem jártam.Olyan jól illanó,hogy megrajzoltam,és mire gép alá tettem már el is illant.Nem lettem vele kisegítve.

Hát ezekkel harcolok.
Pedig már szeretnék rajtuk túl lenni,mert annyi mást is szeretnék csinálni.Haladósabbakat,amikkel okozok magamnak egy kis siker élményt is.Biztos ezért nem haladok,mert annyira akarok.

Köszönöm,hogy itt jártál,gyere máskor is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése