2011. november 7., hétfő

Türelem..

Sajnos nem erről vagyok híres.
Alakulóban van több dolgom is,de nem tudom megvárni amíg teljesen elkészülnek,már félkészen megakarom őket mutatni!

Az első:
Kipróbáltam a redwork mintát,és beleszerettem.
Húgomnak készül ez a lovacska,párna lesz belőle.Valószínű kell majd még egyet csinálni,kislányom határozottan ragaszkodik ahhoz,hogy ez az ő Szilaja.
De nem is baj,nagyon élveztem csinálni.Még más minta is fog készülni karácsonyra.A tervek már a fejemben megvannak.

A második:
Elkészült a kis párna nagy testvére is.Illetve csak félig van készen,még hátoldala egyáltalán nincsen.Még egy ekkorát kértek,először még azt is megcsinálom,és együtt a kettőt befejezem.Ezt is szeretem csinálni,szeressem is karácsonyig még minimum négyet kell elkészíteni!Plusz amiket én akarok ajándékba adni!

És a harmadik:
Ő végül is majdnem készen van,csak gombok kellenek az elejére.
Miért ne kaphatna ünnepi ruhát karácsonyra a pezsgős üveg is???
Én mondjuk határozottan nem szerettem a pezsgőt,de más igen.És szerintem egy szép csomagolási módja,és nem az unalmas kis tasak.
A fénykép elég rossz minőségű,nézzétek el nekem.Nem tudok fényképezni!

Köszönöm hogy benéztél,gyere máskor is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése