2011. október 25., kedd

Minden kezdete

Talán az első amit szeretnék bemutatni,azok a koszorúslány ruháim.
Sokáig nem gondoltam,hogy én ilyenbe bele merek majd vágni.Az azért mégis csak valami.
Aztán volt egy bátor megkeresőm,én meg voltam olyan bátor és elvállaltam.
Egy igazi kis hercegnős ruhát szerettek volna,fűzővel és nagy szoknyával.Hát ez lett belőle.
A felső része csipkével van díszítve,az alja pedig kis virágokkal felhúzva.
Mivel a hölgyike nagyon jó testalkattal van megáldva,iszonyú jól állt rajta.
Na persze én elfogult is vagyok.


Aztán a következő ruha drága kicsi lányomé volt,még alig fél évesen.Nagy barátnőm ment végre férjhez,amikor készítettem.Nagyon édes volt benne,volt hozzá kis kalap is.Amikor pedig már az étteremben voltunk kis hajpánt.Hozzáteszem majdnem kiszabtam belőle.

És így mulattot benne az apukával.


A következő egyveleg,már frissebb.Tavaly ment férjhez a nagyobbik húgom,az ő esküvőjére készítettem minden picinek egyet-egyet.Csak az egyveleget mutatom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése