2011. október 25., kedd

Falvédő

Az első falvédő amit csináltam,szintén Violetté volt.Az idén nyáron készült el.
Az első applikációs munkám,de határozottan tudtam,hogy nem az utolsó.
Imádtam csinálni!

Mivel ez csak itthoni maradékokból van csinálva,nem azonos anyagokból van készítve.De nekem ez tetszik benne a legjobban.Meg a színek.Valamiért ez engem nagyon megfogott.
Pont az ágya mérete,eltudjuk nézegetni esti lefekvéskor.
És miután ezt eldicsekedtem facebookon hála jöttek is a rendelések.

Az első:



egy Vukos.

Két részletben mutatom,mert nagy és egyben elvesznek a részletek.Vivinek készült,remélem tetszett neki annyira,mint amilyen én szívvel csináltam.

A második:


Verdás,Bencének.Na kérem ez alatt párszor leizzadtam.De elkészült.Hatalmas,3 méter hosszúra kérték,L alakban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése