2013. május 3., péntek

Nagy csendben voltam az utóbbi pár hónapban,nem is értem igazán hogy miért.
Tétlenkedni nem tétlenkedtem,csak a gépem is rendetlenkedett,és valószinű ezért nem is jöttem blogozni.
Amit most szeretnék mutatni,a húgomnak készült.
Most ballag középiskolából,ez lesz az ajándéka.És természetesen egy boriték is mellé.
Valamiért nagy Eiffel-torony mániás,hát ő készült neki.



Ez egy ágytakaró,2m*2.60 széles.Sokat küzdöttem vele.Nem mondom hogy tökéletes lett,nem kezdem el sorolni a hibáit,aki látja az úgy is látja,aki meg nem annak nem is kell.:)
Az első képen a vasaló zsinorja látszik hosszabítóval,a konyha kövön kiterítve tudtam csak megvasalni.Érdekes látvány lehettem.

Mivel anyák napja is a nyakunkon van,kis szívecskék is készültek!

Jövök még,hiszen díjat is kaptam szeretném azt is tovább küldeni,és gyorsan összeszedem az elmaradt mutatásaimat is!

Köszönöm hogy benéztél.

2 megjegyzés:

  1. Szia Renus!
    Bizony, régen Volt már az utolsó bejegyzésed! Jó, hogy újra írsz! Fantasztikus ez a takaró! A minta nem a legegyszerübb - szerintem-, és akkor még ekkora méretben! Csodálatos! Nagyon ügyes vagy! A Hugid biztosan fog örülni!
    Igen kiváncsi vagyok a többi gyártmámyodra! :)
    Szép napot,
    Kinga

    VálaszTörlés
  2. Kedves Renus! Gyönyörű ez az Eiffel tornyos ágytakaró!!! Szeretném megkérdezni, esetleg rendelésre nem készítenél? Eiffel torony rajongó vagyok. Kérlek amennyiben tudunk beszélni, írj az aniko.szemeti@gmail.com címre. Nagyon ügyes vagy, és szeretnék rendelni Tőled. Nem olvastam eddig a blogodat, így nem tudom, vállalsz-e ilyet, de csak most találtam rá, be fogom pótolni a lemaradást! :-). Üdv. Anikó

    VálaszTörlés