2013. január 22., kedd

..

Sok mindent nem csináltam az elmúlt időben,pedig lenne mit.
Egyszerűen semmi kedvem semmihez:(((

Van egy falvédő megrendelése,ezt ha törik ha szakad a héten be kell fejeznem,mert már megérkezik kis gazdája.Rumcájsz-os lesz.(ha elkészül)
Eddig így áll.
Na jó csaltam.Azért már ennél előrébb vagyok.Már nem gombostűzve vannak a dolgok,hanem felvarrva,és már azóta rákerültek gombóstűvel a kis apróságok is.Napocska,felhők,nyuszi fekszik a bokor alatt,süni,gomba,és a kis fiú neve is.

Tegnap pedig egy elefánt készült.Húgom lányának tegnap volt a második születésnapja,ő kapta.Be kell vallanom töredelmesen,elfelejtettem hogy ő most született.Teljesen abban a hitben voltam hogy február 21.Nem tudom miért csúsztam el egy hónapot.
Ő lett a kicsi lány ajándéka.


Méretét tekintve sem kicsi,az én lányomhoz mérve.

Hát egyenlőre ennyi.
Köszönöm hogy benéztél.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése