2012. február 27., hétfő

Hát nagyon elhanyagolom a blogot az utóbbi időben.
Nem is tudom mi ütött belém.
Mentésegemre legyen mondva a múlt héten beteg is voltam.

Akkor most mutattok pár dolgot,amik azért készülgettek.
Sok minden sajnos nem.



Ezeket a kis apró filc házikókat és madárkákat egyik este csináltam.Már nagyon a tavaszt várom.
Nem saját ötlet,de most az istenért nem találom akinél láttam,de majd pótolom.Tavaszi dekorációnak készültek.

Anyu hintaszékébe készül huzatnak.Elég sok kis hiba van benne,de elég apró mintákból varrtam nagyon nehéz illeszteni.Azért igyekszem!




Vele pedig már húsvétra hangolódom!

Köszi hogy benéztél,gyere máskor is!

2 megjegyzés:

  1. Menni új varromány! A madárkák és a házikók nagyon édesek! Meg minden más is. A nyusztit lehet, hogy én is kipróbálom majd egyszer.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!Próbáld kis a nyuszit,közeledik a húsvét is!Olyan jól el lehet vele játszani amíg szépítgeti az ember!

      Törlés